Een klacht? Bespreek het met ons.


Wij doen onze best u zo goed mogelijk te helpen. Helaas komt het soms voor dat er dingen verlopen op een manier die u anders zou willen zien.
Wij stellen het op prijs als u deze informatie met ons wilt delen. Op deze manier kunnen wij zien of wij onze organisatie of werkwijze moeten aanpassen.

 

U kunt uw klacht bij ons indienen met dit klachtenformulier. U kunt dit formulier inleveren bij de balie of mailen naar info@tveen.nl

Onze praktijkmanager neemt uw klacht behandeling. Zij kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen 30 dagen in behandeling te nemen en af te ronden. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.

 

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van de SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190.

 

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over u klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist)

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u op https://www.skge.nl/